اخبار روزفناوری

GeForce NOW افزونه های World of Warcraft را به ابر می آورد

GeForce NOW افزونه های World of Warcraft را به ابر می آورد

به تازگی، GeForce NOW چندین به روز رسانی داشته است، و بازی های بیشتری را به لیست اضافه کرده است که می توان از طریق GeForce NOW بازی کرد. امروزه افزونه‌های World of Warcraft از طریق همکاری با CurseForge در فضای ابری در دسترس هستند. اعضای GeForce NOW می‌توانند به 25 افزونه برتر استفاده شده توسط بازیکنان World of Warcraft، با افزونه های از پیش نصب شده برای جلسه بازی آنها. کسانی که قصد دارند در World of Warcraft: The War Within گیر بیفتند، اگر نسخه Epic The War Within را از 22 آگوست بخرند، که به طور کامل در 26 آگوست منتشر می شود، می توانند به زودی به این برنامه دسترسی پیدا کنند.

اعضای Ultimate و Priority می‌توانند افزونه‌هایی را که می‌خواهند فعال و سفارشی کنند انتخاب کنند. این شامل اعضای Day Pass نیز می شود. از امروز، این افزونه‌ها در دسترس اعضای GeForce NOW هستند و برای نصب نیازی به حساب CurseForge ندارند. در حالی که در حال حاضر تنها ۲۵ مورد از برترین افزونه‌ها در دسترس هستند، Nvidia و CurseForge در حال کار بر روی افزودن افزونه‌های بیشتر در طول زمان هستند.

تنظیمات و سفارشی‌سازی‌های پخش‌کننده بین هر جلسه پخش جریانی ذخیره می‌شوند، بنابراین نیازی به پیکربندی مجدد بین جلسات نیست. علاوه بر این، همه حالت‌های CurseForge که در دسترس هستند به‌طور مداوم به‌روزرسانی می‌شوند تا مجبور نباشید برای هر پچ زمانی را صرف به‌روزرسانی کنید.

کسانی که می خواهند از افزونه های موجود از طریق CurseForge استفاده کنند، می توانند از آنها برای نسخه خرده فروشی World of Warcraft و World of Warcraft Cataclysm Classic استفاده کنند. برای کسانی که می خواهند بدانند چگونه با استفاده از GeForce NOW افزونه ها را به بازی خود اضافه کنند، انویدیا یک هدف پست وبلاگ توضیح می دهد که همه چیزهایی را که باید انجام دهید تا آنها در بازی خود کار کنند و چگونه آنها را فعال کنید.

برای اینکه شانسی برای نمایش در رسانه‌های اجتماعی GeForce NOW داشته باشند، از بازیکنان خواسته می‌شود تصاویری از تنظیمات مود خود را با هشتگ # ModsonGFN آپلود کنند تا همه افزونه‌های CurseForge را که استفاده می‌کنند نشان دهند.

علاوه بر حالت‌هایی که اکنون با استفاده از GeForce NOW برای بازیکنان World of Warcraft در دسترس هستند، بازی‌های جدیدی نیز به GeForce NOW اضافه شده‌اند که اکنون برخی از موفقیت‌های واقعی از طریق سرویس پخش در دسترس هستند.

بازی‌های زیر اکنون از طریق GeForce NOW در دسترس هستند، اگر مالک آن‌ها در پلتفرم‌های خاص فهرست شده باشید:

  • سطح صفر: استخراج (بخار)
  • shapez 2 (Steam)
  • تولید خودرو (بخار)
  • روان نوردان (استیم)
  • Psychonauts (Steam، Xbox، PC Game Pass)

به‌علاوه، این هفته آخرین هفته‌ای است که می‌توانید برای یک یا شش ماه عضویت GeForce NOW برای Ultimate و Priority با 50٪ تخفیف در فروش تابستانی GeForce NOW دریافت کنید.

geforce now d8a7d981d8b2d988d986d987 d987d8a7db8c world of warcraft d8b1d8a7 d8a8d987 d8a7d8a8d8b1 d985db8c d8a2d988d8b1d8af 66be2d6ee4f14
این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا